Weet jij precies hoe tevreden jouw klanten zijn met jouw dienstverlening? Voor jouw organisatie is het van belang om te weten wat de verwachtingen van jouw klanten zijn, hoe tevreden ze zijn over jouw diensten en hoe loyaal men is tegenover jouw organisatie. Wanneer je dit graag in kaart wilt brengen, voer je het best een klanttevredenheidsonderzoek uit. Heb je geen idee hoe je hieraan begint en waar je de tijd vandaan haalt om dit op te zetten? Ga dan eens om tafel zitten met Integron, gevestigd in Rotterdam. Zij hebben ruim 25 jaar ervaring op zak omtrent het opzetten en uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek voor diverse soorten organisaties in de B2B-branche. Dit onderzoeksbureau helpt jou om je doelen te bereikenIntegron is een onderzoeksbureau dat graag met je om tafel gaat om jouw doelstellingen duidelijk in kaart te brengen. Vervolgens helpen ze ook in de uitvoering om deze doelen te bereiken. Wil jij de klantretentie verhogen of graag meer (nieuwe) klanten binden aan je bedrijf? Wil jij graag het werkgeluk van je werknemers vergroten? Zij bieden organisaties klant- en medewerkersonderzoeken op maat aan. Daarnaast geven ze advies en trainingen om het beste uit zowel hun klanten als hun medewerkers te halen. Veel bedrijven kiezen voor hun klanttevredenheidsonderzoek om verschillende redenen. Je kunt er dan ook uiteenlopende doelen mee bereiken. Denk hierbij aan:
Vraag naar de mogelijkhedenOm welke reden zou jij graag een klanttevredenheidsonderzoek laten uitvoeren? Bij Integron beschikken ze over de juiste expertise en ervaring en garanderen ze een kwalitatief hoogwaardige dienstverlening. Wanneer je graag meer wilt weten over de mogelijkheden die zij aanbieden? Neem contact met hen op of vraag direct een demo aan. |
